Årsmøde og generalforsamling 2020

Oxfam IBIS holder årsmøde og generalforsamling den 21. november 2020.

Her har medlemmerne mulighed for at diskutere Oxfam IBIS' resultater, udviklingsarbejde, politiske linje og kommende planer, ligesom organisationens økonomi, kampagner og frivillige arbejde bliver vendt.

På årsmødet fremlægges regnskaber for det forgangne år, og budgetter for det kommende år debatteres og godkendes. Hvert år vælges et antal bestyrelsesmedlemmer, og den nye bestyrelse afholder sit første møde.

Det praktiske

Pga. coronarestriktioner afholdes årsmødet i delvist online, delvist fysisk hos Spisesalon Bryggen, Njalsgade 23C, 3. th, 2300 København S. Vi starter den digitale ankomst allerede kl. 10, så vi er sikre på at teknikken virker for alle. Til det fysiske arrangement starter indskrivningen kl. 11.30. Selve generalforsamlingen starter kl. 12:00. For at have stemmeret skal du være medlem af Oxfam IBIS, og ifølge vedtægterne skal du være meldt ind senest en måned før årsmødet. I år vil alle afstemninger foregå digitalt, hvorfor det er vigtigt, at alle deltagere har en computer eller tablet til rådighed. Alle tilmeldte vil modtage et link til Zoom, hvor generalforsamlingen og afstemningerne vil foregå.

Tilmeld dig generalforsamlingen nederst her på siden.

Har du spørgsmål til er du velkommen til at skrive til Annahita Nikpour på ani@oxfamibis.dk eller Anna Haargaard Olsen på aho@oxfamibis.dk

Stil op til bestyrelsen

Er du medlem af Oxfam IBIS, og har du lyst til at være med til at udstikke rammerne for Oxfam IBIS arbejde, kan du blive medlem af bestyrelsen. Bestyrelsen vælges på generalforsamlingen, og er du interesseret i at stille op, så skriv en kort tekst om dig selv og send den til formand Christian Damholt på cda@oxfamibis.dk. Skriv også til Christian, hvis du vil vide mere om bestyrelsesarbejdet. Du kan også stille op på selve generalforsamlingen.

Opstillingsgrundlag lægges løbende op på denne side i ugerne op til årsmødet. Opstillingsgrundlaget må max fylde én A4 side, og udfyldes via skabelonen der ligger nederst i boksen 'Opstillinger til bestyrelsen'.

Corona forholdsregler

Vi tager selvfølgelig alle forholdsregler for de gældende corona-restriktioner og sikrer, at vi kan holde det fysiske arrangement i forsvarlige rammer med god plads til alle. Vi sørger for sikker afstand mellem stolene, håndsprit og mundbind til alle deltagere. Desuden vil det være muligt at deltage online, hvis det er at foretrække. Sidst men ikke mindst tager vi forbehold for, at det kan blive nødvendigt at lave ændringer – i så fald vil du selvfølgelig blive informeret.

Tilmelding

Alle betalende medlemmer kan deltage. Det er grundet Corona restriktioner nu kun muligt at deltage online.
Tilmeld dig ved at skrive en mail til Anna Haargaard Olsen på aho@oxfamibis.dk, så vil du modtage et link til Zoom.

Vi glæder os til at se dig!