Årsmøde og generalforsamling 2020

Oxfam IBIS holder årsmøde og generalforsamling den 21. november 2020.

Her har medlemmerne mulighed for at diskutere Oxfam IBIS' resultater, udviklingsarbejde, politiske linje og kommende planer, ligesom organisationens økonomi, kampagner og frivillige arbejde bliver vendt.

På årsmødet fremlægges regnskaber for det forgangne år, og budgetter for det kommende år debatteres og godkendes. Hvert år vælges et antal bestyrelsesmedlemmer, og den nye bestyrelse afholder sit første møde.

Det praktiske

Årsmødet afholdes i Pakhus Bryggen, Njalsgade 21G, kld, 2300 København og starter kl. 11.00. For at have stemmeret skal du være medlem af Oxfam IBIS, og ifølge vedtægterne skal du være meldt ind senest en måned før årsmødet.

Kl. 19.30 spiser vi middag sammen. Drikkevarer kan tilkøbes på aftenen. Hold øje med siden her vedrørende tilmelding til middagen.

Tilmeld dig generalforsamlingen nederst her på siden.
Har du spørgsmål til årsmøde og generalforsamling, er du velkommen til at skrive til Annahita Nikpour på ani@oxfamibis.dk eller Anna Haargaard Olsen på aho@oxfamibis.dk

Stil op til bestyrelsen

Er du medlem af Oxfam IBIS, og har du lyst til at være med til at udstikke rammerne for Oxfam IBIS arbejde, kan du blive medlem af bestyrelsen. Bestyrelsen vælges på generalforsamlingen, og er du interesseret i at stille op, så skriv en kort tekst om dig selv og send den til formand Christian Damholt på cda@oxfamibis.dk. Skriv også til Christian, hvis du vil vide mere om bestyrelsesarbejdet. Du kan også stille op på selve generalforsamlingen.

Opstillingsgrundlag lægges løbende op på denne side i ugerne op til årsmødet. Opstillingsgrundlaget må max fylde én A4 side, og udfyldes via skabelonen øverst på denne side.

Tilmeld dig arrangementet her