Årsmøde og generalforsamling 2020

Oxfam IBIS holder årsmøde og generalforsamling den 21. november 2020.

Her har medlemmerne mulighed for at diskutere Oxfam IBIS' resultater, udviklingsarbejde, politiske linje og kommende planer, ligesom organisationens økonomi, kampagner og frivillige arbejde bliver vendt.

På årsmødet fremlægges regnskaber for det forgangne år, og budgetter for det kommende år debatteres og godkendes. Hvert år vælges et antal bestyrelsesmedlemmer, og den nye bestyrelse afholder sit første møde.

Det praktiske

Årsmødet afholdes i Spisesalon Bryggen, Njalsgade 23C, 3. th, 2300 København S - vi starter indskrivningen kl. 11.30 med start kl. 12:00. For at have stemmeret skal du være medlem af Oxfam IBIS, og ifølge vedtægterne skal du være meldt ind senest en måned før årsmødet.

Kl. 17.30 spiser vi middag sammen. Drikkevarer kan tilkøbes på aftenen. Man tilmelder sig middagen ved at indbetale 200 kr. på MobilePay-nummer 664794.

Tilmeld dig generalforsamlingen nederst her på siden.
Har du spørgsmål til årsmøde og generalforsamling, er du velkommen til at skrive til Annahita Nikpour på ani@oxfamibis.dk eller Anna Haargaard Olsen på aho@oxfamibis.dk

Stil op til bestyrelsen

Er du medlem af Oxfam IBIS, og har du lyst til at være med til at udstikke rammerne for Oxfam IBIS arbejde, kan du blive medlem af bestyrelsen. Bestyrelsen vælges på generalforsamlingen, og er du interesseret i at stille op, så skriv en kort tekst om dig selv og send den til formand Christian Damholt på cda@oxfamibis.dk. Skriv også til Christian, hvis du vil vide mere om bestyrelsesarbejdet. Du kan også stille op på selve generalforsamlingen.

Opstillingsgrundlag lægges løbende op på denne side i ugerne op til årsmødet. Opstillingsgrundlaget må max fylde én A4 side, og udfyldes via skabelonen øverst på denne side.

Corona forholdsregler

Vi tager selvfølgelig alle forholdsregler for de gældende corona-restriktioner og sikrer, at vi kan holde det fysiske arrangement i forsvarlige rammer med god plads til alle. Vi sørger for sikker afstand mellem stolene, håndsprit og mundbind til alle deltagere. Desuden vil det være muligt at deltage online, hvis det er at foretrække. Sidst men ikke mindst tager vi forbehold for, at det kan blive nødvendigt at lave ændringer – i så fald vil du selvfølgelig blive informeret.

Tilmelding

Der er grundet Corona-tiltag alene 81 pladser til det fysiske arrangement, og de vil blive fordelt efter først-til-mølle-princippet. Derfor vil vi også bede dig om at enten at tilmelde dig som fysisk deltagelse eller online deltagelse - og vi beder dig om, kun at vælge fysisk deltagelse, hvis du ved, at du kan deltage. Alle betalende medlemmer kan deltage digitalt.

Hvis du ønsker at deltage online, kan du gøre det her:

TILMELDING TIL ONLINE DELTAGELSE

Hvis du ønsker at deltage i det fysiske lokale i Spisesalon Bryggen, tilmelder du dig her:

TILMELDING TIL FYSISK DELTAGELSE

Vi glæder os til at se dig!