Oxfam IBIS har et callcenter på hovedkontoret i København, bemandet med engagerede Oxfam IBIS-ansatte. Deres vigtigste opgave er at få en god samtale om, hvordan vi kan udrydde ekstrem fattigdom og ulighed gennem for eksempel uddannelse, samt støtte og opbakning til Oxfam IBIS' arbejde fra alle de mennesker, de ringer til.
Vi ringer ikke til dig, hvis du har været i kontakt med Oxfam IBIS tidligere og har frabedt dig opkald.
Vi ringer til dig, fordi vi er afhængige af danskernes engagement og støtte til vores arbejde for at udrydde ekstrem fattigdom og ulighed. Kun med danskernes opbakning, kan vi fortsætte vores arbejde, som hvert år hjælper titusindvis af mennesker ud af fattigdom og ind i skolerne, så de selv kan skabe sig en bedre fremtid.
En gruppe Oxfam IBIS-ansatte, der kender organisationen, og som brænder for vores arbejde. I Oxfam IBIS mener vi, at en åben og ærlig dialog med vores bidragydere er den bedste måde at forklare vores arbejde på og retfærdiggøre, at vi beder om støtte.
Du ved, at det er os, da vi altid viser nummer, når vi ringer. Vi ringer enten fra: 35 20 02 61, 88 70 08 70 eller 88 70 08 71.
Se den Code of Conduct (PDF), vi arbejder efter.
Vi spørger nogle gange om bankoplysninger og CPR-nummer, hvis du f.eks. skal oprettes i Betalingsservice. Det er helt normal praksis. Vi behandler selvfølgelig alle oplysninger fortroligt og korrekt i henhold til lovgivningen.
Oxfam IBIS efterlever brancheforeningen ISOBRO’s etiske retningslinjer for telemarketing (PDF)
Har du spørgsmål, så er du altid velkommen til at kontakte Oxfam IBIS' medlemsservice i åbningstiden på telefonnummer 53 39 29 99 eller på mail medlemsservice@oxfamibis.dk.